spotify är najs

Det är måndag och jag är sjuk. Kände mig alldels febrig på jobbet idag, och det är väl iofs inte så konstigt att jag blivit sjuk efter en vecka med dålig sömn och massa fläng. Det är feber och hosta, lite jobbigt så.

Idag åkte Emelie och CJ hem, det har varit så mysigt att ha dom här. Jag träffar dom redan nästa vecka igen, och det är bra. Jag fick en spotify inbjudan utav CJ, and i löve it. Och sen fick vi en jättefin blomma utav honom med. PUSS!

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla film och bli frisk!
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: CJ

Hemma i staden nu, längtar redan tillbaka! tack för allt och en toppenhelg! Puss

2009-02-10 @ 00:01:20
Postat av: agnes

vi bokar en fika i veckan:) krya på dig, PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback