whitsundays!

Hej allihopa!
Jag kom precis hem fran min 2dagars seglingstur runt whitsundays, och det var hur vackert som helst! Jag och Jessie akte med en bat som hette Atlantic Clipper, och det var helt galet bra. Vi var ett gott gang och besattningen var hur bra som helst, och maten, det var annat an pasta om vi sager sa! Sen var ju givetvis white heaven beach helt otroligt och snorklingen lika sa. Jag bara simmade omkring dar med ett gott gang fiskar, och bara njot. Jag sag nemofiskar, tva sma hajar, skoldpaddor och massa annat fint!
Jag vet inte riktigt hur man kommer tillbaka till verkligheten efter allt detta, och an ar det ju inte slut. Men fort gar det, for idag var det exakt en manad sen jag akte ifran Falkoping!

Annars mar vi bra allihopa, Jessie har 50myggbett pa bena, men hon overlever.
Imorgon aker vi vidare till 1770, och sen blir det Rainbow beach!
Nu kor vi lite bilder!


Och vet ni vad? Det ar tusen ganger finare i verklighet!
Hoppas ni har det jattebra hemma, andra advent och allt.
KRAM

Kommentarer
Postat av: emelie

va vita stränder! och va fina ni är!!!! :D:D

Postat av: karin

åh vad härligt!!! ni är supersnygga!!

2009-12-08 @ 13:24:10
URL: http://karinannamaria.blogg.se/
Postat av: louise

tror du jag är avundsjuk eller? åhhhh.

2009-12-08 @ 21:00:57
URL: http://louisejohansson89.blogg.se/
Postat av: josefin

åh va härligt. KOM OCH HÄMTA MIG!!

2009-12-09 @ 09:25:55
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback