SYDNEY!

GOD JUL I EFTERSKOTT!

Nu ar vi i Sydney och har varit i nagra dagar och har trivs vi jattebra, vart hostel ar dock det varsta stallet jag nagonsin bott pa men dar ar vi ju inte speciellt ofta sa det funkar anda (det heter Pinkhouse, sager inte det allt?). Hittills har vi hunnit med att turista, fira jul, shoppa, varit pa zoo, festa, sola och myst. Men mer saker ska det goras allt eftersom =)

Var julafton firade vi tillsammans med nagra andra svenskar och det var sa langt ifran en vanlig julafton man kan komma, men anda var den helt underbar. Vi borjade dagen med att sola i en fin park, och sen at vi lite god mat, dar efter motte vi upp Sofie och Lollo och gjorde oss iordning och sen blev det mys i en Hyde Park och efter det gick vi ut och at. Senare pa kvallen motte vi upp Linas kompis som hade en julfest pa en jattefin takterrass med pool och underbar utsikt. Sen blev det utgang och dans med ett gott gang.


Ikvall ska vi traffa Jenni och Hanna, vi ska ata god mat och sen spela lite spel, en lugn och mysig kvall. Behovligt kande vi.

Hoppas ni har haft en alldels alldels underbar jul och att ni saknar mig massor for jag saknar minsann er dar hemma.




Kommentarer
Postat av: Cissi

pinkhouse låter fint tycker jag....



GOD JUL! <3

Postat av: karin

ska boka snart, i nästa vecka! ses snart allts:D

2009-12-27 @ 17:42:32
URL: http://karinannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback