surfers paradise!

Hej!
Surfers Paradise, jag vet inte vad jag hade for bild utav det men det var verkligen inte som jag tankt mig, det var mycket battre! Vi alskade det! Dar strosade vi mest omkring ocksa, mycket sol&bad, mycket shoppingen, mycket god mat, mycket fest. Vi var med pa en backpacker kvall ute, da man akte omkring i en partybuss och sen var det pubrunda, vilket var hur roligt som helst. Vi traffade pa massa folk vi traffat tidigare under resan och sant ar alltid roligt.
Vi har inte traffat sa jattemycket svenskar under var tid i Australien, men nu, nu ar det svenskar precis overallt. Kanns bade roligt och trakigt, men ibland ar det faktiskt gott och bara sitta och prata svenska med ett gott gang.

Nu blir det bilder (mest festbilder har med, men battre an inget?)



Jag hade garna lagt upp fler bilder, men internet ar sa otroligt segt (
jessie har lagt upp fler bilder ocksa!). Jag lagger upp fler sa fort jag har chans.
Massa kramar,
Jennifer

Kommentarer
Postat av: karin

du är så fin men var är jag?

Postat av: Cissi

du är så snyyyyyyyg, vacker och BRUN. här är det massor av snö och jag dör i juridik. buhu.

2009-12-18 @ 17:17:10
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback