noosa

Hejhej!
Nu ar det dags for update har pa bloggen.
Vi har varit i Noosa i 2 dagar och det har varit hur bra som helst. Vi motte upp Lina och det var ett kart aterseende som vi firade med lite fest pa kvallen tillsammans med ett gott gang vi traffade pa Fraiser. Dagen darpa blev det surf for min del och det basta med allt var att jag var den enda i min grupp som dok upp sa jag gick en privat lektion, inte helt fel! Surfingen gick mycket battre an jag trodde den skulle, det var inte alls sa svart som jag trott (jag har ju givetvis en hel del kvar att lara men jag ar pa god vag mina vanner!) men det var daremot mycket jobbigare an vantat, men otroligt roligt sa det blir mer surf snart igen.
Sen strosa vi mest omkring i Noosa och bara hade det gott. Jag var lite dalig pa att ta kort, men lite fest bilder kan jag bjuda pa.



Det var inte mycket bilder, men det ska bli battring med det!
KRAM

Kommentarer
Postat av: em

fybubblan va du är vacker!

Postat av: Cissi

så coolt att jag har en vän som surfar! :D i miss you so bad.

2009-12-18 @ 17:15:14
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback