1770 och mini harleys!

Hej!
Inatt tog vi nattbussen fran Airlie Beach (vilket har varit mitt favorit stalle hittills!) till 1770, en jatteliten men jattemysig stad. Finns inte allt for mycket att gora men jag och Jessie beslot oss for att gora en liten utflykt! Sa Murens Mc slang er i vaggen, for jag och Jessie har akt mini Harleys i Australien med kangururs langs vagkanten, och kanner oss lite katiga nu! Det gick anda ratt fort, vi kom upp i 90km/h faktiskt. Vi akte runt i 3h och avslutade det med att se en jattefin solnedgang. Alltid lika fint oc mysigt.





Hehe!
Det var det for idag.
Nu ska jag ringa min syster, for henne saknar jag jattemycket just nu.
Kram!

Kommentarer
Postat av: emelie

du har en stolt pappa här hemma kan jag lova dig! haha. jag saknar dig med min fina, det är nu det verkligen börjar kännas att du är borta! ta hand om dig fina du så hörs vi snart igen. kärlek!

Postat av: agnes

faan va najs! men jag som inte ens kan åka moppe (næmn inte ens flakmoppe) skulle nog aldrig sætta mig på den dær! hahaha.

ååh, jag kommer ner till er typ..nu! ok? PUSS

2009-12-10 @ 08:18:27
URL: http://agneeees.blogg.se/
Postat av: Fia

Oj vad klockrent det ser ut. Du var ju skit läcker på mc där:) Gött o se lite kangaroos vid vägen..underbart land säger jag. Kör hårt nu tuffing!

2009-12-10 @ 12:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback