najs helg!

Det har varit en jättebra helg, igen. Jag har bara bra helger nu för tiden, och det känns givetvis väldigt najs!
I fredags var det afterwork som sedan ledde till en spontan fest. Köksfest hos Ankan och sen vidare till Erik och Dennis och sen utgång på Yatzi, bragrejjer! Jag tror typ att jag och Agnes var häftigast i Oslo dessutom, lite yeah på den faktiskt, haha!



Igår var det en sväng på stan och sen mys hos Sara och Linn och sen blev det lite fest iaf, helt okej!
Men idag var nog den bästa söndagen på länge. Jag var ute och sprang imorse och sen mötte jag och Jessie upp tjejerna på Aker brygga för en kaffe och sen blev det grill på takterrass. Ett gött gäng som chillade hårt i gött väder lite så!


Kommentarer
Postat av: agnes

HAHAHA, lite yeah på den asså! fan va najs.

tack för helgen, det blir säkert en fika innan onsdag?

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback