helgen och de!

Helgen har varit jättebra! Det var mysigt att komma hem som sagt.
I lördags var de förfest hos Evelina, lite födelsedagsförfest. Hon hade bakat och fanns massa gott. Partyhattarna på liksom! Sen blev det Terrassen som sagt, och det var ju som vanligt, men helt okej. Det var Terrassen liksom :)



Igår var jag och lämnade alla tackkorten, eller de flesta iaf. Sen var det mys hela dagen tills att jag åkte tillbaka. Jag och Jessie bara pratade på på bussen hem, och så säger hon att hon har köpt presenter till mig. Bland annat en jättefin skjorta, hur gullig är hon inte då?

Idag är det lugnt, finns inte mkt krafter kvar hos mig. Så det är lite utav en vilodag här. Skönt ändå, blev inte mycket vila ihelgen.
Men nu ska vi nog kolla en film här, så måste gå!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Det var indeed kul, det blev vad vi gjorde det till ju :) Den där släkten alltså, var hittar man något fel hos den, galet!

2008-09-15 @ 22:17:22
Postat av: louise

jag är hemma igen, jobbet var kass.

så det blir kanske norge ändå :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback