sthlm var lövely men nu är jag sjuk!

Hej!
Det var ett tag sedan och det har hänt en del som sist.
Jag var ju i Sthlm ihelgen och hälsade på Cissi och det var som väntat helt underbart. Som jag saknat henne! Helgen bestod av massa mys och prat, shopping, fika (på ett jättemysigt ställe), spelning, fest, värsta bakisdagen på länge och massa mer mys. Som sagt helt underbart! Längtar redan till nästa Sthlm visit.

Idag började vi jobba igen och jag började känna mig lite sjuk på jobbet och nu har jag svinont i halsen och är förkyld. Lite jobbigt så, men har käkat massa c-vitaminer och druckit honungsvatten och ska snart lägga mig och hoppas på att jag mår bättre tills imorgon asså. Är helt slut!

Men vi säger så tills vidare då.
Gonatt och puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback