halva jobbveckan gjord!

Redan onsdag! Numera går veckorna fort asså, men det gör mig inget. Gött så!

Idag ska jag och Jessie till stan, hon ska köpa en klänning och jag ska köa mig en höstjacka jag länge spanat in. Det börjar bli kallt på morgonen när man ska till jobbet, så känner det är dags nu. Lite tråkigt med höst, men så är det. Lite mysigt ändå.

Ihelgen ska jag åka hem, jag har pratat med Karin vädligt mycket det senaste och jag saknar henne jäääättemycket. Sen var det jobb fest på Mingus på lördagen och jag är lite sugen på att träffa tjejerna där också. Jag har helt enkelt lite folk jag vill träffa. Dessutom kommer några kompisar till killarna upp ihelgen, så det passar bra.

Men nu blir det dusch och sen stan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback