fläng

Jag har varit helt slut hela dagen, och är fortfarande trött.
Jobbet var segt idag, men efter jobbet fick jag ett trevligt samtal ifrån Lollo som var i Oslo. Så jag mötte upp Lollo och comp i stan och så blev de lite häng med dom. Det var alldels förlängesen vi träffades. Men vi kommer nog träffas lite ihelgen :)
Jag ska hem ihelgen igen, de kommer nog bli lite fläng hem framöver. Ihelgen är det lite kalas och jag längtar så efter att träffa kusinerna och Emelie. Och om några veckor ska Fia, Jess och Eve ha lite avskedsfest för tjejerna innan dom åker till Australien, och det var jättelängesen vi hade något sånt, så de kan jag bara inte missa. Men äh, jag kan leva med lite fläng hem till Falköping så länge jag har Oslo att komma tillbaka till, vilket jag har ju :)


Men nu ska jag duscha och sen ska jag faktiskt sova. Som sagt, helt slut!
Puss och gonatt,
Jennifer.

Just det, här får ni min favorit bild från i lördags. Det är mina tjejer det, och snart är vi samlade allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback