falköping!

Hemma i Falköping, och det är faktiskt skönt.
Igår var jag och Karin på Mingus och tog några öl, och bara pratade och skrattade så som vi kan. Det har jag saknat, men vet ni vad? Karin flyttar upp och några veckor och hur bra är inte de? Helt svinbra om jag får säga det själv :)

Idag ska vi till Skövde och jag ska köpa en kamera och ett par skor. Två saker jag verkligen behöver, brabra.
Men först ska jag ner till stan och hämta mina kort så jag sedan kan göra klart mina tackkort denna helgen. Känner att det är dags nu.

Ikväll är det fest och jag är taggad. Det blir Terrassen och det ska bli kul och träffa alla igen. Alla som är kvar vill säga, många har flyttat och är ute på äventyr. Men kul ska det bli iaf!

Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback