woooooken!

Idag har det varit lite övertid. Men jag orkade inte jobba ända till halv åtta utan gick vid sex.
Imorgon åker Lollo hem, och vi har inte hunnit träffats alls mycket. Varit jobb för oss båda och en massa flängade omkring. Men ikväll tänkte vi laga lite wook och ha de gött, wook är gött!

Just det, idag kom första snön. Vafan, snö liksom? Jag gillart inte, inte nu iaf. Jessie är dock helt lyrisk och snart sätter väl hon igång julmusiken och börjar med julpynt och julbak. Jaja, den där Jessie.



Kommentarer
Postat av: em

åh skicka hit lite snö till mig!!!

Postat av: agnes

jahaa, det visste jag inte! trivs du bra? det är mkt övertid alltså?

2008-10-30 @ 09:06:16
URL: http://agneeees.blogg.se/
Postat av: louise

ah, jag kommer snart tillbaka, då får vi festa och äta mera wok! :D

2008-10-30 @ 18:03:47
URL: http://louisejohansson89.blogg.se/
Postat av: agnes

gött då, returen är chill! men det är sjukt tråkigt att vara där mkt, då är jag hellre där inne. ompakket:)vart gillar du mest att stå? haha åh, det är lite roligt att prata om det så! tror att jag kommer tillbaka till gamla tiedemanns i april. jag behöver garanterat pengar då. jobbar du via tiedemanns eller manpower?

yes det blir plugg till in på december. det är jäkla roligt asså, och nästa vecka ska jag tillbaka till tidiga tiden. har en jättebra klass nu!

jobb ska sökas efteråt! men vi är osäkra på nästa år. jag kan tänka mig att stanna i barca, men robin vill till sydamerika. om plånboken säger ja, säger jag ja! så time will tell! du sparar pengar som sjutton nu då asså? vet du till vad än?

oj, det blev långt! puss

2008-10-31 @ 11:05:02
URL: http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback