kort men mycket bra helg

Hej!
Det är söndag, och denna helgen har varit kort men mycket bra. Helger är iofs alltid bra :)
Igår blev det lite fotboll och öl, men ingen utgång. Jag var inte alls sugen på utgång utan gick hem tidagare. Så i morse gick jag upp och tränade och solade, och sen gick jag och Karin på långpromenad. Vi gick bland annat i slottsparken, den är så fin nu på hösten. Jag tycker hösten är jättemysig när det är fint väder, och det var det ju idag :)
Efter promenad gick vi tillbaka till oss och lagade wokgryta, vilket blev svingött, och nu tänkte vi kolla lite film ett gäng, mysigt. En riktigt mysig söndag!


Kommentarer
Postat av: em

- mene jag har ju solen i ögonen emelie !

Postat av: Cissi som saknar dig

ni är ju så jeffla snygga mina damer!

2008-10-13 @ 22:44:18
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: hi

jag kom in på din blogg på nåt sätt. vi är några tjejer som funderar på att flytta till oslo med. har du nåt förslag vad man kan börja kolla lägenhet, jobb osv, hur gjorde ni?

2008-10-22 @ 13:06:22
Postat av: jennifer

hallou!

vi har jobb genom manpower, det ær lættast att gå igenom bemaningsføretag. toptemp ær också ett førslag! då registerade vi oss på deras hemsida och lite så.

lægenheter kollade vi på hemsidan finn.no och hybel.no.

lycka till!

2008-10-23 @ 14:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback