sjuk!

Idag är jag sjuk, eller jag börjar må bättre nu, som tur är. Det började på bussen hem igår och fortsatte hela natten, magknipp och illamående. Så idag blev det inget jobb, utan bara vila och lite bokläsning. Lånade med mig lite böcker från Karin upp, så det var ju lite passande så.

Ihelgen var det mycket mys med familjen, det var behövligt kände jag. Sen klämde jag givetvis in en fest i lördags.  Och det var helt okej :) Det blev mycket dans iaf, och dansa tycker jag är kuuuuuul!



Nu ska jag faktiskt återgå till mitt bokläsande, helt fast!
Vi säger så tills vidare.
Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: agnes

hörde att patrik åkte hem, gött det:)

puss!

Postat av: em

jaa den va snygg och karin påminde mig om den kommande vintern och hur fruktansvärt kallt det är i skolan på måndagar så jag kunde inte annat än köpa den :D

2008-10-07 @ 16:52:22
URL: http://emelieelisabetheriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback