denna veckan är det min städvecka!

Idag har jag tänkt att storstäda lägenheten eftersom att det är min städvecka denna veckan. Alla ligger och vilar, jag har gjort mig en kopp te, satt på lite bra musik och tycker faktiskt att de är lite skönt att städa. Lite avslappnade på något sätt. Fast de är nu när vi flyttat till eget lägenhet jag tycker det, kanske för att det är så fint när de är städat.
Ihelgen ska Jessie till Ikea och hon ska köpa lite ramar och en växt till vårt rum, och jag ska skriva ut lite fina kort när jag är hemma. Vi känner att det är dags att göra de lite mer personligt och mysigt.
Vi fick en inflyttningspresent utav Karin när hon var här ihelgen, det var ett jättefint kort på oss tjejer när vi var i Idre över nyår. Här är det föresten:



Jaja.
Nu var det som sagt dags för lite städning.
Puss och kram,
Jennifer.

Kommentarer
Postat av: agnes

tack:) det ska bli roligt.

blir väl inte allt för seriöst till och börja med, men vi får se. händer i olso?

puss

Postat av: agnes

låter gött:) oslo är faktiskt gött.



haha, spanskan flyter på ja! det är ganska svårt men vafan, roligt! vad blir det till helgen?

puss

2008-10-02 @ 21:22:48
URL: http://agneeees.blogg.se/
Postat av: ellen

wheey har också städat ordentligt idag (:

ni blir fler i oslo nu! galet vad folk som dras dit alltså ^^

hoppas allt är brabra :)

2008-10-04 @ 19:00:24
URL: http://sittstill.blogg.se/
Postat av: Marielle

Grattis på din namnsdag, Jennifer! :-)

2008-10-06 @ 13:55:41
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback