äntligen fredag!

Som jag längtat efter att säga så denna veckan, fast denna veckan har gått fort. Som alla andra veckor.

Igår var det mys på stan. Det var CJs sista dag här och vi fikade och myste lite på stan. Jag kommer sakna honom jättemycket, och snart åker Johan också. Sånt är de, alla ska ju ut på äventyr. Jag väntar lite till med mitt och nöjer mig med Oslo som äventyr just nu. Det känns faktiskt riktigt bra.

Ikväll är det tacos och öl, sen är de vidare till limpan och comp!
Som sagt, äntligen fredag.


Lite bilder från igår (ni får en bild på min nya skor också bara för jag är såååå nöjd med dom,hihi!)


Kommentarer
Postat av: agnes

skorna är skitsnygga! testade dem också, men fick så ont i fötterna:P ha en bra helg! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback