uppsala!

Det var inte igår!
Men jag har inte riktigt haft tid eller lust för att blogga de senaste. I torsdag åkte jag till Uppsala för att hälsa på Henning, men landade i Stockholm först och passade då på att träffa underbara Cissi och Kleva. Det blev inte en jättelång träff, men de gjorde inte så mycket. Att bara få träffa dem var ju helt lovely. Tror det får bli en visit till Stockholm om någon månad igen. Föresten gillar jag verkligen Stockholm och är lite sugen på den staden framöver alltså.
Uppsala var iaf lovely, och att få lite tid med Henning var lika lovely det. Vi har liksom inte setts sen midsommar, lite förlängesen kände vi då. Helgen såg ut lite såhär, på torsdagen var vi hos Martin och Carro, där vi var några stycken som firade Martin som fyllde år. Fredagen var vi på stan och jag utforskade Uppsala lite på egen hand när Henning var i skolan. På kvällen kom David på besök och då vankades det fest. Det var en fest som hette duga och bakfyllan i lördags var tung. Men vi tog oss upp och lunchade med Martin, Carro och Lillen. Och på kvällen blev de bio. Lugnt och skönt!
Söndagen blev det en långpromenad och en god kyckling gryta till middag.
Jag var hemma vid 7 och då flängde jag iväg till Karin nästan med en gång som hade gjort jättegoda baguetter till kvällsmat.
En fullspekad men en otroligt bra helg!
Mycket text, nu lite bilder.



Nu ska jag och Jessie träna och tvätta.
PUSS, jennifer.

Kommentarer
Postat av: agnes

tack, jag gillar den orangea tröjan! hur var uppsala? hade henning det bra?:)

Postat av: agnes

uppsala är fint, är sugen på att plugga i uppsala faktiskt! nära sthlm också:) har du ngr funderingar över vad du ska plugga?

2008-11-11 @ 16:39:08
URL: http://agneeees.blogg.se/
Postat av: Olivia

den där lillen, är han 83a?

2008-11-11 @ 22:00:20
URL: http://[email protected]
Postat av: Olivia

åh du store tid, min storebrors gamla klasskompis tror jag..

2008-11-12 @ 11:18:46
URL: http://[email protected]
Postat av: Olivia

det blir nog en kortis, 2-4 veckor thailand eller brasilien typ..försöker övertyga mina reskompanjoner bror och kusiner bara :)

2008-11-12 @ 12:51:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback