inte igår!

Det var inte igår, inte alls igår faktiskt.
Jag var hemma i Falköping ihelgen och det var lite körit, alltid så när man är hemma :) Men festen i lördags (för en sån blev det ju givetvis) var helt lovely. Jag kan som tidigare bara konstatera att jag har dom bästa vännerna! Hade riktig kul, men bakfyllan i söndags var inte att leka med, men ack så värt det!


Igår var jag och Karin nere på stan en sväng efter jobbet och sen åkte vi hem till henne där de bjöds på lasange och lite mys framför tvn, alltid lika najs!
Idag har det varit träning, göött! Och nu ska jag läsa lite.
Det var allt för idag folks, hare gött!

Kommentarer
Postat av: ellen

åh, vill också ha lite falköpingsmänniskor och fest.

Postat av: Yoda

<3

2008-11-28 @ 12:04:05
Postat av: Klas

du glömde skriva om efterfesten med mig och robin! haha...

2008-12-02 @ 17:18:02
URL: http://accordingtoklejs.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback