when everybody's dancing..

Heej!
Idag har varit en underbar dag, lite blåsigt men det gör inte så mycket. Jag var uppe och sprang på berget imorse, och sen har jag varit ute i solen och pluggat. Jag älskar sol och värme.

Igår var det Göteborg med mamma och jag hittade äntligen mina skor till balen. Sen hittade jag ett par andra fina skor, och en klänning och lite linnen och så.
På kvällen blev det som planerat, det blev grill och vin hos mig. Det var perfekta grill vädret och det perfekta folket här. Det var verkligen jättetrevligt. Sånt gillar jag.

Idag blir det lite mer plugg och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.


Kommentarer
Postat av: agnes

parkhäng i oslo är det bästa som finns! du har ngt att se fram emot:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback