lugnet efter stormen.

Helgen har varit lugn. Det var jobb fredag, jobb och mys på förfest i lördags och plugg och mys i söndags, man kan säga att helgen har varit lugnet efter stormen och stormen var ju givetvis Barcelona.
Men nu känner jag mig utvilad och skönt är det, för så mycket lugnt blir de inte framöver. Inatt kommer Ceccan, Karin och Sanna hem, och bara det gör ju att det inte blir lugnt. På fredag har vi studenter dragit ihop lite skoj, och på lördag ser det ut att bli grill at my place om vädret tillåter. Sen är det bara fullt ös innan studenten, och oj vad kul det ska bli! Idag är det bara 31 dagar kvar, och det går ju bara så fort. Studenten 08 it is!

Idag har jag hunnit med lite saker. Det blev en del plugg (det mesta börjar bli klaaart), sen var jag och provade balklänningen (jag är bara så nöjd) och sen fikade jag på Mingus med Sanna (brabrabra!)

Men nu blir de sänga, så säger gonatt!

Kommentarer
Postat av: Adam

Jaa,nu jävlar blir de fart på klassen igen när de tre yrvädrena kommer hem igen!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback