hård helg!

Det är söndag och helgen har varit hård.
I fredags var det studentfest och, kareoke, vilket var svinkul. Det var inte så mycket studenter där som jag trott, men mina underbara kompisar var där och det räcker.
Igår var det fika på stan med Cissi och bakis var vi båda två, något så in i också. Men jag pallrade mig iväg till släktkalaset hos farmor och farfar ändå. På kvällen ringde Sanna och frågade om jag ville följa med henne och Therese på fest. Jag var inte så pepp på't, men givetvis slutade de med en jättekul spontanfest iaf. Spontanfester är nog fan grejen asså.

Idag är det en chill dag, jag måste återhämta mig lite känner jag.
Det var allt för nu.


Kommentarer
Postat av: Cissi

fan va lika vi är asså! haha, Cissi&Lollo is the shiiiet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback