back home!

Så var man tillbaka till hemma i Falköping, känns inte så ball faktiskt för Barcelona var underbart. Givetvis.
Men åt andra sidan så är det bara drygt en månad kvar i Falköping och under denna månad är det massa studentfester och förberedelser inför studenten, och det känns ju roligt.

Som sagt Barcelona var underbart och annat hade vi inte dirket väntat oss.Vi bodde hos Marie och Sara i deras lägenhet som egentligen var guld. Gångavstånd till de mesta, precis så man vill ha det. På dagarna var det sola och bada, sen hem för att äta och vila och sen var det bara att gå på ölen och sangrian såvar man fight for fest igen. Och fest var de ju verkligen. Men istället för att skriva allt tycker jag vi kör lite bilder.

såhär såg onsdagen ut (onsdag, mellanfest och sunset)



såhär såg torsdagen ut (öl på ryans)


såhär såg fredagen ut (förfest och efterfest)


såhär såg lördagen ut (förfest, galen taxiresa och razzmatazz)


såhär såg söndagen ut (karaokebar)



såhär såg måndagen ut (shopping och nasty mondays på fellini)


Det var minst sagt en ball vecka. Barca take me back liksom.

I onsdag var det valborg och plantis, och jag har aldrig kul på plantis så förstår inte ens varför jag gick dit. Men förfesten hos Hanna var lövely, det var kul att träffa alla.

Ikväll är det jobb och likaså imörn, sen på söndag är det studentfest i Skövde. Det är så min helg ser ut.
Puss, Jennifer,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback