8!

Det är onsdag och fortfarande underbart väder.
I måndags var vi i Oslo och fixade lite skattekort, kollade lägenheten och var på jobbintervju, och allt gick jättebra så det känns gött. Ska bli riktigt kul att flytta upp efter studenten, känner mig redo så att säga.

Idag har jag hunnit med en fika med Sanna och Therese, trevligt som vanligt :) och snart kommer Karin så ska vi kolla på HBK och sen ska vi träffa CJ. Lövely. Massa häng idag med bra personer, sånt gillar jag. Det blir mycket häng nu för jag är klar med allt i skolan och det känns svingöttt.
Införskaffade mig en ny kjol och ett par jeansshorts idag också. Läge för de nu känner jag :)

Ihelgen är det fest för hela slanten, eller det är väl fest i en vecka nu nästan. Åh, allt är bara så bra. Men det är mycket som ska hinnas med så det är fullt upp, men jag gillar de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback