studentklänningen!

Jag var i Skövde idag och provade en klänning jag kollat in ett bra tag. En klänning till studentdagen, och idag köpte jag den. Jag är helt in löööve med den och mamma sa att de var den perfekta studentklänning! De roligaste är att de bara köpt in fem sådana klänningar, woho!

Igår var bra. Projektredovisningen gick svinbra för att inte ha övat alls och sen var det mys med Cissi fram till jobbet. På jobbet var det mycket att göra och jag var trött, men det gick.
Ikväll är det jobb också, och det verkar vara mycket bokat ikväll också. Men det ska gå bra, hoppas jag. :)

Jag ska faktiskt göra mig iordning för jobbet nu,
så det var allt för idag!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Cissi

du är så pusspusspusspusspusspusspuss! tack.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback