disco is back.

Jag är sjuk och har varit det sen söndags. Feber, hosta och förkylning. Det är nog Ann-Sofie och Nate som smittat mig på jobbet. Men febern är nästan borta så det blir nog skola imorn. Det är fruktsansvärt tråkigt att vara sjuk.
Men jag kollade igenom massa bilder idag och jag har hittade några riktiga party bilder, disco is back liksom! Och då kom jag på hur sugen jag är på fest, som tur är, är det fest på fredag och söndag. Studentfester båda två. WOHO!



Igår blev vi klara med vår rapport i projektarbetet och det är löve på den. Så skööönt! Har dock kvar min personliga del, men det fixar jag imorgon.
Efter projektet igår åkte jag förbi Cissi och drack te och pratade. Det var mys.

Idag ska jag träffa Ceccan och det är fina grejer det. Vi pratade igår, eller vi skrattade nog mer än vi pratade. Jag dör, ljudlöst! Skitsamma, det är underbart iaf. Det var ett tag sedan så det ska bli kul. Kanske fikar, tar oss en bit mat eller bara hänger. Det återstå att se.

Men nu ska jag duscha och göra mig iordning, kanske piggnar till lite.
Och glöm inte, disco is back!

Kommentarer
Postat av: Emina

fyfan för dig, hur kan du lämna mig ensam i skolan? mått dåligt i två dagar nu. "skit ner dig".

2008-03-11 @ 20:05:03
Postat av: karin

puss på dig jenn, och krya åp dig :)
studentfestffs!

Postat av: Cissi

lite ny design! how naaajZz. :)skulle vi leka på lördag?

2008-03-12 @ 15:28:31
URL: http://Cirre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback