måndag

Hej!
Måndag igen, och jag är tillbaka i Olso.
Jag och Jessie kom upp sent igår kväll så jobbet idag var lite tungt. Dessutom var de övertid till klockan halv åtta, men de är ju där man tjänar pengarna så ska inte klaga.
Helgen var jättebra. Vi kom hem sent i fredags kväll, de var köer och vi missade tåget och det var en jävla process att ta sig hem. Men till slut så. Jag åkte ut till Floby för att träffa lite folk som festade till de lite. Trevligt trevligt!
Men den riktiga festen var i lördags. Det var en otroligt lyckad förfest (massa häng med Karin), sen vidare till plantis som var som vanligt.
Igår var de mys med familjen och lite packning som gällde. Nu har jag nog med mig de mesta upp, så nu blir de ingen hemfärd på ett tag :)

Men nu ska jag sova, är helt slut.
Blev inte mycket sömn inatt. Så säger gonatt då, puss!

Kommentarer
Postat av: emelie

jenn du glömde din lila acne. !

Postat av: fiddern

hur blev tattoon? :)

2008-07-02 @ 20:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback