jobb!

Första dagen på boklagret och de gick bra. Tror jag kommer trivas där, så det var ju gött! Kul avdelning vi hamnade på.
Imorgon blir de faktiskt en hemfärd, till Falköping. Jag har lite saker jag måste hämta hemma och lite saker som ska göras. Sen måste jag träffa Karin med, för henne saknar jag något så in i.
Sen blir de inget hem och fläng på ett bra tag.

Idag blir de lite som igår, öl och fotboll. Ceccan har kommit  hit nu också, och det är jättebra! Vi blir nog ett litet gäng ikväll ändå, trevligt :)

Det  var allt  för nu!
Puss och kram.


Kommentarer
Postat av: Hampus

Och så ska du självklart komma till Jessica oxå, annars blir det smäll på fingrarna asså!

2008-06-26 @ 21:24:33
Postat av: Cissi

jennifersms is the shiet. you&me &you know it.

Postat av: emelie

hey kvalitetstid med syrran då. för henne

har du la saknat lite ?

2008-06-27 @ 16:32:40
URL: http://emelieelisabetheriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback