middag med jobbet.

Hej!
Det är onsdag och idag ska vi på jobbet käka lite gott. Många ska på semster nu så då drog Carro ihop en middag kväll :) Det är lite Carros grej att hålla i sånahär kvällar, men det är bara uppskattat!

Johan kommer snart hit, han ska fixa lite skattekort och så. Så han ska med ut ikväll också. Verynajs.

Vi var på en visning igår, och den var grym. Men det är så fruktansvärt svårt att få lägenhet här. Men han skulle höra av sig imorgon och den jag var på i söndags var också otroligt fin och han ska höra av sig ikväll. Så håll tummarna!

Denna veckan har gått fort trots övertid, det är övertid imorgon igen. Igår fick vi vår timrapport, vi har jobbat 110h på 10 dagar. Men pengar är det, ska bli riktigt kul när lönen kommer :)

Nu ska jag duscha och göra mig iordning för kvällen.
Fridens.

Kommentarer
Postat av: em

klart vi ska. men jag vill bort lite. jag vill komma till dig ensam. utan mamma och dem.

du kommer hem den första va? då lär de bli qualitytime och shopping :D puss raring

2008-07-17 @ 11:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback