gårdagens fest!

Jag har inte varit såhär bakfull på länge, men det var de värt. Jag har nog chillat i sängen framför vänner hela dagen.
Igår var det festa med stor f hos Fia. Johan var på besök och sen kom Fias alla jobbkompisar så det blev ett drag där asså. Och det var otroligt roligt. Efter förfesten hos Fia så begav vi oss till Café Sör där vi träffade Fiddern och comp. så det var helt klart en lyckad kväll!

Imorgon ska jag träffa hyresvärden för lägenheten vi var på för en vecka sen, vi ska prata lite mer och kolla lägenheten en gång till. Jag hoppas på denna lägenheten, så håll tummarna! Det är en trea, med två stora sovrum, ett jättefint vardagsrum med balkong och ett helt nyrenoverat kök och badrum. Den är på 75 kvadrat och den är vår, eller jag vill att den blir det.

Jag ska snart möta Sanna på station, hon ska komma upp och hälsa på lite innan hon går på båten. Det ska bli riktigt kul och träffa henne, vi har lite att ta igen asså! :)

Nu ska jag fixa lite här innan Sanna kommer.
PUSS!


Kommentarer
Postat av: sara

jennifer, här fåru en stor PUSS! (ps! ni verkar ju ha de helt yynderbart ds!)

Postat av: Cissi

pusspusspusspuss

2008-07-21 @ 19:39:57
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: emelie

jää spik

2008-07-22 @ 21:05:30
URL: http://emelieelisabetheriksson.blogg.se/
Postat av: agnes

ser ut som en go fest:)

går det bra i oslo? mkt jobb förstår jag. lägenhet?

pöss

2008-07-22 @ 22:33:05
URL: http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback