träning och projektarbete

Det känns som om veckan har sprungit iväg, imorgon är det redan torsdag. Men jag klagar inte, det är ju bara skönt asså.
Idag fixade vi lite med projektet. Vi räknade ihop det pengar vi samlat in, vi fick det till 8704kr. Inte illa asså, men det var inte länge vi fick hålla i dem utan vi åkte ner till banken och skickade över till olika bröstcancer föreningar. Men det känns ändå svinkul att vi fick in så pass mycket asså.
Vi har även kollat lite på vår rapport vi ska skriva, så nu har vi delat upp det bland oss, och det är ju bara sätt igång, när man orkar vill säga..

Efter skolan åkte jag hem och åt lite sen var det iväg och träna med Jessie. Vi gick på powerstrike och det var fruktansvärt jobbigt och jag kommer att ha träningsvärk så in i imorgon. Men det är ju faktiskt en skön känsla ändå.

Imorgon måste jag ta tag i spanskan, jag har ett stort prov i både spanska och svenska nästa vecka. Men jag har verkligen inte orken, och ihelgen vet jag inte om jag hinner me't. Det är bröllop och sen ska vi börja flytta ännu mer till huset.
Jaja det blir väl.
Nu ska jag kolla på film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback