kommande veckan är soft.

Det är måndag och måndag brukar alltid vara sega, men eftersom denna veckan i skolan är rätt soft och många lektioner försvinner så känns det rätt lugnt.
Igår var de målning i huset, den vita färgen jag valt till tapeten passar inte riktigt så bra, så måste fixa en ny. Men lite målning blev det iaf, och det känns gött.
Idag ska jag plugga naturkunskap, jag har provet på onsdag och ett bra betyg vore göööött.

Min dator har kommit, så ska nog hämta ut den idag. Ska bli kul att pilla lite med den. Woho!
Ne jag har nog inget mer att skriva just nu, så hejdå!


Kommentarer
Postat av: Cissi

gött för diiig! jag vill ha en rosa laptop... får se om inte niklas kan fixa det i julklapp till mig! har ju inte fått den än... :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback