bra helg!

Det är måndag igen, men helgen har varit bra.
I fredags chillade jag med Jessie och Ceccan och det var riktigt najs. Vi hyrde en film, som inte var speciellt bra men vi skrattade åt den iaf, eftersom att den var pinsam typ. Sen chillade vi lite till och lite till och sen åkte vi hem. Eller jag följde med Ceccan hem en sväng och så satt vi där, och sen åkte jag hem. Men en trevlig kväll alltså.
I lördags var det bröllop och dop och det var fint och trevligt. Det tog hela lördagen, så det blev inte mycket mer än så.

Igår var det en lugn dag, och jag var ute och gick. Det var jättefint väder och det är inte varje dag det är de i Falköping liksom. Sen blev lite plugg gjort, träffade Jessie en lite stund, åkte till CJ en sväng och sen kollade jag och Karin film och fikade. En riktigt bra söndag asså. Jag som inte brukar gilla söndagar.

Vi fick vårt spanska prov framflyttat till fredag och det känns skönt, för jag har inte hunnit plugga så mycket som jag vill på det. Så nu gäller det att sätta igång asså. Svenska prov på onsdag också, men det verkar inte vara så svårt, får ta en titt på't ikväll.
Ska nog upp till huset idag också, måla det allra sista i mitt rum. Sen är det dags att börja packa ner saker, det är det tråkigaste utav allt. Men vi ska vara ute ur lägenheten senast fredag kväll så det är bara att sätta igång me't.
Ska försöka hinna med lite träning idag också, det vore skönt. Får höra med Jessie.

Nu ska jag ta mig en titt på spanskan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback