vilken mysig fredag!

Idag har varit en mysdag.
Jag stannade hemma från skolan därför jag kände mig lite småsjuk och därför jag inte hade några speciellt värda lektioner. Men hemma pluggade jag lite, städade lite, och tog det lugnt, rätt skönt faktiskt.

Men kvällen har varit bäst. Jag och Cissi hade planerat att träffa Honken eftersom han var i stan. Så vi åkte till mingus och mötte upp honom, och några fler. Där satt vi hela kvällen och skrattade och hade det mysigt.
En riktigt mysig fredag.

Imorgon ska jag jobba, så ska snart lägga mig.
Ann-Sofie, Peter och Nate hade planerat in personalfest imorgon, och jag tror jag är på. Men får se lite imörn hur det blir. Då blir det Mingus och sen Skövde.
Jaja.

Nu ska jag sova.
Puss och Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Cissi

amen puss då! supermyyyyyys! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback