söndag och sliten.

Det är söndag idag och jag är riktigt sliten.
Igår var det jobb, och det gick bra! Jag och Nate var riktigt peppade inför kvällen och gick och planerade hur vi skulle lägga upp de, för fest skulle det bli!
Vi åkte hem och gjorde iordning oss, sen mötes vi på Mingus och tog några drinkar och sen förflyttade vi oss till en förfest hos Jonas och sen åkte vi till en annan förfest med Anna. Vid halv tolv ringde Emil och Ann-Sofie, då var det dags att åka till Skövde och Bogrens. Det var en kulkulkul kväll och det känns idag, om vi säger så.

Idag har jag inte gjort alls mycket. Eller jo, lite.
Jag har räknat lite matte, jag har träffat Annika och disskuterat min balklänning, hon ska sy den. Den kommer bli så fin!

Jag tror faktiskt jag ska lägga mig sova nu.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback