idag har jag varit effektiv!

Det är fortfarande måndag och idag har jag varit riktigt effektiv.
Jag har gjort klart min del i projektet och läst igenom samhällen två gånger, en gång til och jag är nöjd.
Jag har hunnit träffa CJ och gått på konstutställning, nu ska jag snart träffa CJ igen med nu ska Karin hänga med också. Vi tänka åka till donken och äta lite. Nattamat så. Umgås lite.
Jag har även träffat Ceccan en sväng, och pratat med Jessie. Vi har som catching up to do, men i veckan är det mycket att göra så får bli framåt helgen.
Hoppas på lite jobb ihelgen, för pengar går det åt nu.

Nu kommer CJ snart, och då måste jag vara klar.
Ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner, för det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Cissi

ah, tänkte väl det, kändes lite som en diss.. haha. jag ska bli frisk, imorn tänkte jag! :D puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback