hemkommen!

Nu är jag hemkommen från en otroligt bra sälen resa med familj och vänner.
I onsdags när vi kom hem var de som sagt fest. Vi mötte upp Jess, Fia och Eve och gick till några danskar de träffat, där var de gratis öl och sprit för allt skulle drickas upp så de slapp ta med sig hem. Det var riktigt kul, och danska är ett rätt kul språk, haha. Hvordan går de?
Det var en riktigt kul start på resan. Sen var det skidåkning och after ski varje dag.
Fredag var lite extra, jag hängde på tjejerna på fest hos några göteborgare och det var en riktigt kuuuul fest, det kom bara mer och mer folk, och vi gick hem vid 6.
Det var iaf riktigt mysigt att kusinerna var samlade och på lördagen satt vi bara hemma och tog de lugnt, vilket var behövligt!

Ikväll blir de lite plugg, fick inte så mycket gjort i bilen påväg upp och hem, men visste jag nog redan innan hur de skulle gå med det.
Jag sätter nog punkt här så jag får något gjort.



Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, nej vi käkade faktiskt på Noveau (eller hur fan det stavas). Låter som att du haft en toppenvistelse i helgen! Jag hoppas vi ses snaaart snygglo. Puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback