på håret!

Jag lever fortfarande, men det är på håret mina vänner. Jobbat minst 13h per dag sen måndags och jag är sjukt trött. Men jag står ut, för snart är jag ledig i två veckor! Helt lovely.

Efter jobbet idag tog jag mig till gymmet (ja, jag är faktiskt lite stolt över de) för träning och solning. Nu äter jag nybakat bröd och dricker te, musik på hög volym och jag skriver lite julrim också. Jag har en julklapp, kan vara den bästa julklappen jag köpt, och till den måste jag bara komma på ett bra rim. Men jag gillar ju att rimma, så det ska nog gå bra!

Ne, jag har lite att stå i.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: em

vem ären till?

Postat av: jessicasofiaevelina

du och ganget skulle alska att vara har.. basta festen ever! :D och allt... ni borde vara har med oss, hade varit saa kul (:

2008-12-20 @ 13:27:43
Postat av: jenn

åh tjejer! ni är ju bara för lovely. jag hade mer än gärnat varit med er! PUSS!

2008-12-20 @ 14:15:50
URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: louise

när kommer du hem till same old falköping?

2008-12-22 @ 10:16:23
URL: http://louisejohansson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback