tisdag!

Hej!
Det är tisdag, och tisdagar brukar vara lite jobbiga dagar. Men idag har allt bara gått så bra, det går typ bara bra nu känns det som! Jobbet var lugnt, och jag och Jessie flummade som vanligt ur med Tuba Luba och my Stairs böckerna! Jag frågar vilka böcker Jessie is plukking och hon svarar it's Tuba Luba and my Stairs! För det är ju så det är, det är ju dom böckerna vi plukkar!

Idag har jag hängt lite hemma hos Fiddern och Basse och sen gick vi hit för att kolla lägenheten. Men just nu är det bara jag och Jessie hemma för dom är och äter eller något.
Jaja. Mysigt har vi iaf :)

Jag köpte blandat ringen (på bilden) i helgen, jag bara älskar den! Jag gillar rosor, både som spänne, brosch och smycke. Jessie med, så vi har investerat i lite sånt :)



Ihelgen åker jag till Cissi i Stockholm och jag längtar så efter att träffa henne. Blir så bra detta :)
Men nu ska vi återigen kolla lite Sex and the City, vi är fast om ni inte redan förstått detta! Hihi.

Puss och godnatt,
Jennifer.

Kommentarer
Postat av: Sara

puss!

Postat av: kg

jaha, ska karin med komma upp. fasen va sköj. ah jag och david har snackat om det och har vi båda inget att göra till våren så blir det kanske till att flytta upp. lite omväxling :) men jag hoppas på inflyttningsfest snart va! puss jeeeeeeeenn

2008-08-27 @ 15:08:43
URL: http://www.karin89.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback