lördag, stan och fest!

Det är lördag och idag har jag, Jessie och Dennis myst omkring på stan. Fikat och shoppat lite.



Igår var det fest här, och det blev som sagt spel och öl, och ett gött gäng var vi. Vi struntade i utgången, och det gjorde vi nog rätt i. För kul hade vi. Vi körde spelet Med andra ord. Det blev en hel del skratt och stress. Jag fick in ett göt flow ibland, men ibland blev det bara helt fel. Jag och Lina var i samma lag och när jag skulle förklara Dr Watson, blev det otroligt stimmigt.
Jag - Jaa, då ska vi se. Man behöver 2,0 på högskoleprovet för att komma in på denna linje.
Lina - Läkare!
Jag - Svinbra, men läkare med ett annat ord är...
Lina - Doktor!
Jag - Strålande.  Då ska vi se, El/Ström brukar förkortas med en bokstav, och sen säger du det ordet.
Lina - W, kanske Wat?
Jag - Precis, sen lägger du te några bokstäver på de så har vi namnet.

Lite flummet blev det, och Carro kom på egna regler och var dödligt seriöss, medan Dennis gav upp hoppet med Jessie. Kul var det iaf!

Bildpaus:



Så :)
Nu har Jessie lagat lite mat, så matdags och sen blir det utgång. Vi ska på förfest hos Malin och sen får vi se. Det blir väl.
Pusskram,
Jennifer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback