tisdag och balklänning!

Det är tisdag och jag har hunnit med en del idag.
Det var skola och efter skolan åkte jag till banken för att fixa nytt kort, och sen var de en sväng förbi Mingus och tjöta lite, sen åkte jag till Annica för att prova balklänningen, och hon hade kommit jättelångt och den blir nog klar i början av nästa vecka. Den blir jättefin och jag är så nöjd. Nu ska jag hitta skor och väska som passar till den, men de hade jag tänkt kolla i Barcelona.
Sen har jag pratat med Henning idag, det var så längesen så det var jättegött att prata av sig lite.

Nu ska jag åka in till stan för att hämta Emelie, vi ska nog se ett One Tree Hill avsnitt och sen blir det sängen.
Det var nog allt :)

Kommentarer
Postat av: Marie

som sagt, jag längtar sååååååååå efter dig. PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback