helg!

Fredag och helg, underbart. Bra väder är det också! Ett plus så.
Ikväll ska jag kika förbi förfesten hos Louise och vara lite social, kanske går på't lite, men det är jobb imorgon så det får bli rätt lugnt ändå. När de andra ska till Skövde ska jag nog träffa Sanna en sväng, vi kanske går förbi Mingus och äter lite, vi får se helt enkelt! Det var ett tag sedan vi sågs så det blir lövely.

Imorgon är det jobb med Nate, alltid lika najs asså!
Men nu ska jag som sagt på förfest :)
Ha en bra fredag kväll!
Jennifer.


Kommentarer
Postat av: Bjorn

Hur mycket nya klader har du kopt egentligen? Har du kvar nagra av de klader du hade nar jag var hemma eller? Nya klader pa varenda bild. Har du nagra pengar kvar till barca nu ;)
Puss sotnos

2008-04-20 @ 10:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback