.

Det är onsdag, och sen är det bara torsdag och fredag sen helg! Helt underbart.
Det är bara två veckor kvar till Barcelona och det är najs. Jag trodde de var tre veckor kvar, men så kom Jessie och berättade att de bara var två, och det stämmer ju. Barca baby, Barca!

Har precis fått gjort lite på filosofin, och ska nog snart ge mig på lite pskylogi. Lika bra att ha gjort lite småplugg när det är rätt så lugnt i skolan känner jag. Det kommer nog bli stressigt framöver ändå!

Igår var de chill at my place med Marie och Jessie. Vi kollade film och åt lite godis. Jessie avvek lite tidigare men jag och Marie hade det lika trevligt för det :)

Ne, jag har nog inte så mycket mer att skriva.
Jag har ingen anning om vad som händer framåt kvällen, och det känns rätt gött faktiskt.
Vi säger så då, hejhej!

Kommentarer
Postat av: Marie

ja vi hade det sannerligen trevligt! :) duärbra. puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback