en kväll utan dess like!

Igår skulle vara en lugn och mysig kväll, mysig var den och det blev lite urballning frammåt småtimmarna. Men de hade vi nog egentligen räknat med :) En kväll utan dess like tycker jag nog nästan man kan säga att de var.

Jag har en seg dag framför mig med massa plugg. Imorgon är det prov i naturkunskap och jag känner mig inte redo alls. Men ska bli skönt att få det gjort.
Jag ska nog försöka hinna med en promenad och lite chill ikväll. Men just nu är de plugg på schemat.
Ha de gott!


Kommentarer
Postat av: Henke

Kvällar utan dess like är dom bästa kvällarna:)

2008-04-06 @ 13:43:20
Postat av: ellen

oh crappy.
naturkunskapen hade jag redan förträngt. haha

Postat av: kg

haha, va söta ni är!
tycker om dig jenn :)

2008-04-08 @ 00:19:40
URL: http://www.nogg.se/kaarin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback