and birds go flying at the speed of sound

Idag började dagen med en inställd spanska lektion, och det kändes fruktansvärt knäckande då jag verkligen kände för en sovmorgon imorse när jag klockan ringde. Jag försökte vara lite effektiv och gå på plugget, men det slutade med att jag satt och pratade med Ceccan istället. Inte helt fel de heller asså.

Nu är jag hemma på en håltimma, och det var varit hemskt mycket håltimmar de senaste. Men jag har hunnit städa och fixa lite här hemma, och snart ska jag ge mig på lite spanska plugg. Inget måste egentligen, men vore bara gött att ha de gjort känner jag.

Nu tittar solen fram lite och jag är riktigt glad idag och så en pose på den.



all that noise, and all that sound
all those places that I have found
and birds go flying at the speed of sound
to show you how it all began
birds came flying from the underground
if you could see it then you'd understand

Kommentarer
Postat av: Cissi

pusspusspuss snygging!

Postat av: ellen

way too cool,
sådan tapet har vi här hemma med minsann

2008-04-08 @ 19:50:12
URL: http://sittstill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback