söndag och tvätta bilen!

Hallååå!
Det är söndag, jättefint väder och jag och Jessie har varit och tvättat hennes bil. Som vi lovade att göra efter att ha lånat den till Västerås. Den blev riktigt fin och de måste bero på att vi tvättade med känsla. Vi dansade och körde "tvätta bilen-dansen" liksom. Haha!

Ifredags var det Göteborg, vi var och kollade på Håkan på liseberg och det var sådär. Lite segt tyckte jag, men jag har iofs inte lyssnat på Håkan på länge. Men jo, de var bra. Sen träffade vi Jess, Fija och Eve så då gick vi och tog en öl och sen åkte vi hem. Det var en rätt lugn fredag och det var skönt.
Igår var de chill ända fram till jobbet, till fyra alltså. Det var riktig kul på jobbet igår. Det var svinlugnt men jag och Emil flummade och jag visade han lite danser vi kom på i Västerås och gud vad vi skrattade. Sen kom Jessie och Stina förbi och åt. Ja de var kul, och tiden gick fort.

Just det, det var ju halkan i torsdag. Det var svinkul, och jag och Karin körde ihop. De gick undan! haha.
Sen åkte jag till Skövde och köpte en mobil med pappa. Det var på tiden, och nöjd blev jag också. En S500i blev det.

Ikväll så ska jag träffa Ceccan och Jessie. Äta pizza och kolla film skulle jag tro. Gött, gött!
Det var nog allt.
Hare gott!
Puss, Jennifer.


Kommentarer
Postat av: Cissi

hm.. vet inte vem det är, så kan ju inte säga om det är bra eller dåligt. bäst att du får testa lite. men hälsopedagogik ska iafvara jävligt kul och givande. för det var min kurs! inte göra tråkiga saker alls.. :P :)

Postat av: Marie

det blir nog den guldiga samsungtelefonen i think :D

2007-09-13 @ 18:08:06
URL: http://marrebarre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback