lilla spa.

Det är onsdag och jag ska snart till lilla spa, massage och bad och bara slappa lite. Skönt så.
Skolan idag var lugn och vi fick våra Rosa Bandet idag. Så nu sätter vi igång med försäljningen, det är bara att köpa folks! Vi har faktiskt redan lyckats få sålt några.
Imorgon ska jag och Karin iväg och halkköra, givetvis är de fler men det är Karin jag vet än så länge. Det ska ju vara kul har man hört.
Sen så blire en kväll med Ceccan om jag inte skulle jobba. Men det vill jag helst inte, utan efter halkkörningen om jag hinner så ska jag till Skövde och köpa en mobil och sen ska jag träffa Ceccan. Det var så himla längesen så det ska bli kul. Karin och Sanna hänger säkert också på. Kul tjej, hej!
Men just nu, så är de lilla spa.
De var de, pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Cissi

haha, jag är typ cp fulast på den bilden.. men tack för att du försökte! brunast kan jag gå med på.. haha. men faaa va nice med spa! jag vill med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback