helg och fest.

Det är fredag, helg och fest.
Ikväll är de ållefestare, och själva ålle är jag inte jätteladdad för, men förfesterna är alltid de roligaste.
Men nu kommer snart Björn och hämtar mig, vi ska ner på stan och köpa present till han syster och sen förbi systemet. Sen är de dags att börja göra sig iordning, Utklädnaden tar ju alltid sin lilla tid, men de är kul att klä ut sig.
Imorgon ska jag till Skövde med Ceccan och sen är de fest. Vi ska på kalas i skövde imorgon, det ska bli svinkul. Mycket roligt folk!

Igår var de mys på stan, lite fika med tjejerna och sen film hos Hanna. Det är mysigt med fika och film nu när de är höst. Det är iofs alltid mysigt med mys men lite extra nu.
Ne nu ska jag göra mig ordning lite.
Vi ses!
Puss, Jennifer.

Kommentarer
Postat av: Kim

Kolla mitt volym-tips om du tycker du har platt hår! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback