on the radio!

Hej!
Det är måndag och jag har precis skrivit klart ett protokoll till projektarbetet. Det skulle varit inne förra veckan, men då var de så stressigt så då hann jag inte me't.

I fredags var de mingus och mys med massa folk. Det var bra.
I lördags var de Skövde med mamma och jag hittade äntligen min efterlängtade kofta, och lite mer. Sen på kvällen var de så nära att bli fest, men eftersom jag hade varit sjuk så nöjde jag mig med att bara gå förbi förfesten, Jessie och Stina var också med! Det var jättetrevligt, massa roligt folk.

Idag var de en vanlig måndag med skola. Skolan gick iofs fort. Efter skolan följde jag med Karin, Ceccan och Martin till Kinnarp, Martin skule kolla skor. Men de var bråttom, för Ceccan hade massa att göra och Karin med. Men men, trevligt iaf.

Nu ska jag läsa lite, sen blir det väl sängen.
Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback