nervöst!

Hej!
Det är måndag, och imorgon är de studiedag. Det känns bra, har en del saker jag vill få klart imörn.
Idag så hade jag lilla-uppkörningen och det gick ju rättbra men jag är verkligen jättenervös inför uppkörningen som närmare sig med stora kliv. Så imorgon har jag min sista körlektion och så ska jag öva lite på säkerthetskontrollerna och så, Karin följer med och så ska vi hjälpas åt så det ska nog gå bra.
Imorgon måste jag plugga matte, samhäll och religion också. Jag har mitt första matte C prov på onsdag och de är jag lite nervös inför.
Mycket som är nervöst nu. Men det ska nog gå bra.

Ifredags var de ålle, och ålle är ju ålle. Det var sådär men givetvis var förfesten rolig. Den är alltid rolig. Jag var amerikansk fotbolls spelare och biffig asså. Jessie och Stina var orienterare med en rolig karta, CJ och Olof var call-on-me tjejer och jävligt snygga. Ja, de va kul!
I lördags var de Skövde med Jessie och lite shopping, sen var de hem och göra sig iordning och sen till Skövde igen. Michaela hade 18års fest på Krikelin med tacobuffe och de var jättetrevligt.
Igår var jag jättetrött och var med Björn hela dagen. Det var skönt att ta de lugnt efter en hård helg.

Nu ska jag plugga lite matte, sen kanske Björn kommer.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Sara

Saknar min Greenare :(

2007-10-01 @ 21:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback